הוספת מסמכים לאחר הגשת הדו"ח השנתי למס הכנסה
לאחר שהגשתם את הדו"ח השנתי למס הכנסה, אם נדרשתם או שאתם צריכים להוסיף מסמכים נוספים לפני תקצור הדו"ח, ניתן לבצע זאת.
אמ;לק:
התחברו לאזור האישי שלכם במס הכנסה.
בעמוד הראשי לחצו על "קישורים לדיווח ותשלום" ואז על "דוח שנתי למס הכנסה (1301)" (אפשרות ראשונה בעמודה האמצעית).
במסך שיפתח הזינו את מספר התיק שלכם, בחרו את שנת המס הרצויה וסמנו למטה את האפשרות של 'הוספת מסמכים לאחר הגשת הדו"ח'.
לחצו על אישור, במסך הבא, צרפו את המסמכים הנוספים ולחצו על סיום.
מדריך מפורט עם תמונות:
התחברו לאזור האישי שלכם במס הכנסה.
היכנסו ל"קישורים לדיווח ותשלום"

ולאחר מכן תחת "דיווחים שנתיים" היכנסו ל"דוח שנתי למס הכנסה (1301)"

בעמוד שיפתח הזינו את מספר התיק שלכם במס הכנסה, בחרו את שנת המס עבורה תרצו להוסיף מסמכים ובחרו באפשרות השלישית למטה "הוספת מסמכים לאחר הגשת הדו"ח, לדו"ח שהוגש עם מסמכים" ולחצו על אישור.

לחצו על "הוספת מסמכים" כמו שמסומן בתמונה למטה.

צרפו את המסמכים הנוספים, לחצו על "אישור" ולאחר מכן על "סיום".

פשוט, נכון?